luni, aprilie 20, 2009

Denisa---cea mai scumpa fata din lume si o cantaretza adevarata














































Denisa, cu numele Emilia Denisa Răducu (n. 13 decembrie 1989, Drăgăşani, judeţul Vâlcea) este o cunoscută cântăreaţă de manele şi muzică populară din România. În copilărie a cântat muzica populară, iar la vârsta de 14 ani a fost remarcată de Florin Peşte, melodia ei de debut fiind “Dacă pozele ar vorbi”.Denisa Răducu a absolvit şcoala generală în Ştefăneşti, judeţul Vâlcea. A studiat în continuare la Grupul Şcolar „Brătianu Drăgăşani” (Vâlcea) şi la Colegiul Tehnic „Petru Rareş” din Bucureşti.
Discografie Denisa
Albume Denisa
Denisa (2007)
1. A fost o dată
2. Degeaba plâng
3. Iubirea numai iubirea
4. Nu mai sunt cine am fost
5. O fi bine n-o fi bine
6. Pentru tine
7. Uită-te în ochii mei
8. Cât rău mi-ai făcut (Don Genove)
9. Eu acasă tu plecat (Don Genove)
10. Nu trece un minut (Don Genove)
Best Of 2007
1. Te rog să te întorci (Nicolae Guţă)
2. Ce bine le dai (Marius de la Focşani)
3. Cu parinţii să vorbim (Florin Salam)
4. Câtă fericire (Florin Salam)
5. Vrei să minţi da nu-i uşor (Florin Salam)
6. Cine ştie să iubească (Liviu Puştiu)
7. Şi motiv dacă aş avea (Florin Salam)
8. Eu acasă tu plecat (Don Genove)
9. Pune-mi inima la încercare (Cristi Dules)
10. Urma ultimului pas
11. Trăiesc cu tine un basm
12. Să nu mă cerţi
13. Pentru tine
14. O fi bine n-o fi bine
15. Nu mai sunt cine am fost
16. Dacă tu n-ai fi
17. Ce vrei de la mine
18. Ce mult te iubeam
19. Când te strigă cineva
20. Cât rău mi-ai făcut (Don Genove)
Denisa mania (2007)
1. Cât te-am iubit
2. După nori apare soarele
3. Nu pleca nu mă lăsa
4. Nu pot să te iubesc
5. Pentru tine pentru ce
6. Am pe telefonul meu (Florin Peşte)
7. Azi pierd tot (Florin Peşte)
8. Când ai plecat (Florin Peşte)
9. Cum poţi (Florin Peşte)
10. Dacă pozele (Florin Peşte)
11. Leagă-mi inima (Florin Peşte)
12. Lumea doarme eu nu am somn (Florin Peşte)
13. Noapte asta de Crăciun (Florin Peşte)
Unde eşti (2008)
1. Amintiri cu tine
2. Ce poate fi mai rău
3. Dacă pleci
4. După badea umblu întruna
5. Eşti un hot
6. Mi-a fost dor de tine
8. Unde eşti
9. Vorba dulce mult aduce
10. Te iubesc (Mr.Juve)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu